Maafkan ku .

Sunday 27 January 2013
Puisi untuk seorang kekasih :) 
-
-
aku ingin menjadi yang terbaik dalam hidupmu
aku ingin menjadi mimpi terindah mu .
tapi itu tidak kesampaian .
ini semua kerana aku .

aku selalu berlaku salah dengan mu .
aku tidak pernah menghargai segala kasih sayang yang kau berikan
dan kini aku rasa menyesal hinggakan aku tidak dpt maafkan diriku .

sendiri , 
rasa bersalah ku tidak pernah berkurag hingga kini .
walaupun kau memaafkan segala kesalahan ku padamu .
kau menerima aku dengan seadanya .

aku rasa malu dengan diriku
kini , aku berjanji dengan diriku , 
yang aku akan jadi perempuan yang terbaik dlm hidupmu
aku akan selalu menjaga hati mu .

-
-
-
-
-
hmmmm . cewwaahhhhh ~ HAHAHAHAHA . gila jiwang safura nie . xD . pie is only in my heart . insyaALLAH . 


awwwwww :D 



muaaahhhh :*


1 comments:

Wanie Seuk said...

saya budak pmr 2013 jugakk. dapat 7A 1B dalam trial PMR... heheheh awak??? anyway jom join ga ni http://wanieseuk.blogspot.com/2013/08/segmen-simple-giler.html dan ini http://wanieseuk.blogspot.com/2013/08/giveaway-saya-nak-teddy-bear-by-farisha.html

Post a Comment